Provocare personala

Am observat, nu de curand ci de mult timp, ca sunt dependenta de calculator (sa nu ma intelegeti gresit, imi place), in plus, dependenta mea e justificata avand in vedre ca traim intr-o lume "conectata"
Ma trezesc, deschid calculatorul, mananc, deschid calculatorul, ma invart prin casa, ma intoc la calcularor, ies din casa si cand ma intorc, deschid calculatorul, citesc si mai deschid calculatorul inca o data(just to check up things), ma pregatesc sa dorm, imi iau calculatorul in brate, dorm cu calculatorul laga mine...si in cazul asta, urmatorul lucru pe care ar mai trebui sa il fac cu calcultorul ar fi dragoste...ei bine nu, relatia noastra nu a ajuns atat de departe inca ( desi prezint toate simptomele: petrecem mult timp impreuna, am ajuns sa ne cunoastem foarte bine, s-a creat o legatura intre noi, simt ca nu mai pot trai fara el, ma gandesc la el foarte des si abia astept sa ajung acasa sa il revad)...cred ca trebuie sa discutam, cum sa ii spun oare ca nu vreau o relatie serioasa acum?
Sigur, s-a mai intamplat sa nu deschid calculatorul o zi intreaga, sau mai multe (dar din motive de imposibilitate fizica de a ajunge la el, cel mai probabil)
Avem nevoie de o pauza oricum, asa ca o sa incerc sa nu il deschid pentru 24 de ore...daca ma iubeste, o sa inteleaga si o sa ma astepte!
mmmm...si facebook?...messenger, prietenii, mailul, grupurile, youtube? cum sa traiesc fara toate astea 24 de h??? Have no ideea! dar ma provoc...sa rezist pentru 24 de ore drogului asta cu care ma injectez de atat de multe ori zilnic...cine stie, poate o sa gasesc un alt mod de a petrece timpul (o sa citesc, sau o sa pregatesc o prajitura cu mere, sau poate o sa ies la plimbare in parc sau cine stie...i'll see)
Stiu ca suna stupid, dar pentru mine va fi greu sa trec pe langa el si sa il ignor ( sa ignor relatia pe care o avem) si...Pot oare?
Guess i'll have to wait and see.
So, maine, miercuri, 17 februarie, o sa fie o zi cel putin interesanta pentru mine. Wish me luck!
Aaaa..si, intr-un post viitor promit sa satisfac curiozitatea celor care nu au nimic mai bun de facut decat sa afle ce am facut fara calculator o zi intreaga.
See u later aligator!

8 comentarii:

Filip spunea...

si de la ce ora incepi? :)

Raluca spunea...

chiar acum, trebuie doar sa reusesc sa il inchid. ;)

Filip spunea...

pai e data de 17 de 4 ore (si atat de aiurea e cu comentariile astea - la spam verification ma refer...tre` sa dai tab pana gasesti)

Anonim spunea...

Daca faci dragoste cu el o sa apara si alte calculatoare mai mici. Ai grija sa te protejezi ca sa nu te viruseze

Filip spunea...

eh? cum fu?

Raluca spunea...

Filip - stiu ca am intarziat, dar am pastrat cele 24 de ore departe de calculator(chiar 28 pentru ca acum l-am deschis) ;)
Anonim - hehe, sper sa nu fie cazul. nu sunt pregatita sa fiu mama.

Raluca spunea...

fu diferit, interesant. o sa povestesc.:P

Filip spunea...

da-i bataie! :)

Trimiteți un comentariu