Comunicatorii comunica.

Sigur ca ar trebui sa dorm la ora asta sau macar sa invat pentru gradinaru, ca doar maine am examen, si normal ca nu fac nici unul din lucrurile astea din moment ce mi se pare mult mai funny sa stau si sa tastez la pc.
E de inteles in cazul asta de ce prefer sa merg la biblioteca sa ma "destept"...macar acolo nu ma distrage chestia asta patrata, cu care ma conectez "to the world wide web " ( asta sigur, daca nu o iau dupa mine si acolo).
In seara asta am avut placerea extraordinara de a primi pe mail 22 de mesaje cu subiectul - frustrat -...pai, e normal, si eu am sfarsit prin a fi frustrata dupa ce le-am citit si am obdervat ca mi-am pierdut jumarate de ora ( in care, oricum nu as fi facut nimic mai eficient, dar nu conteaza) asistand la cearta puerila dintre colegii de facultate.
Pai bine, da ce vreti voi copii...sa fiti luati in seama?, sa va raspunda sefa de an?...sa primiti informatii de la profesori?...:))))..serios?...you make me laugh! Come on, wake up!, dupa doi ani si jumatate de facultate ( pentru care din nefericire unii mai si platesc sume considerabile, facand cursurile si seminariile in diferite locatii cu denumire de corpuri universitare ce tind sa se transforme oricand in moloz) inca mai credeti in povesti? Ma gandeam ca v-ati obisnuit cu indiferenta, birocratia si comunicarea deficitara...sau poate inca mai sperati ca fiind la Comunicare si Relatii Publice, comunicarea ar putea sa functioneze eficint? Eu m-am resemnat de mult!
In alta oridine de idei, cearta dintre colegii mei dragi, nu avea nimic de-a face cu pr-ul sau comunicarea ( "Alo, gara! Mai calmati-va ca-mi spamati inbox-ul..") desi un anonim simpatic isi incepea mesajul prin formula "Stimati viitori pr-isti"..bla! E destul de evident pentru mine ca mai mult de jumatate  trei sferturi din studentii de la profilul asta nu au nici un viitor in domeniu, sper doar ca eu sa nu fiu unul din cazurile astea de pierdere de vreme pentru obtinerea unei diplome lipsite de valoare.
Si uite ca de cand scriu postul asta, am mai primit un raspuns la subiectul mult discutat in seara asta...cine, de ce, pentru ce e frustrat...si concluzionez: foarte multi sunt cei frustrati si cred, si mai multi sunt cei ce au sfarsit prin a fi frustrati in urma "spamarii imboxului"

La cat mai multa comunicare eficienta!
Good luck and good bye!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu