Enjoy life!


Imbracata cu capotul asta mare roz, cu pop-corn in brate si cu intentia de a urmari un film in minte, ma gandeam....
... e ciudat cum, de multe ori se intampla ca cele mai negre momente din viata noastra, peste care credeam ca nu vom putea trece niciodata, se dovedesc a fi cele mai bune lucruri care ni s-ar fi putut intampla.
Da, spun asta din experienta, credeam ca nu voi putea trece vreodata peste umbrele trecutului si totusi am observat ca tot ce aveam nevoie era sa gasesc altceva...ceva mai bun, ceva mai interesant, mai amuzant, mai altfetl....si am gasit!
Zambesc gandindu-ma ca  sunt "one of the guys" de multe ori, si-mi place atat de mult...e funny sa iesi cu baietii la o bere si sa asisti la prima intalnire cu o tipa pe care n-ai mai vazut-o ever, si sa vezi cum tipa reactioneaza cand vede ca trebuia sa se intalneasca cu unul si se intalneste cu altul, cum reactioneaza la glumele "lipsite de farmec" si cat de multe poate suporta pentru prima intalnire...so funny! Bine, e clar ca si eu sunt rea, si recunosc nu ar trebui sa fiu, dar e mult mai interesant sa fii. hi hi hi hi hi....
Tipul care m-a ajutat "oarecum" sa trec peste ce s-a intamplat e un tip simplu, poate chiar prea simplu dar asta e farmecul lui. E dragut si ironic( si eu stiti ca ador ironia). A reusit sa-mi deschida ochii, sa vad ca lumea e mult mai mult decat coltul ala mic pe care il vedeam eu, a reusit sa ma intoarca si sa imi arate ca in spatele meu sunt lucruri pe care ar fi pacat sa le ratez. Sunt un novice ascultator si desi nu-mi place sa accept superioritatea unui tip, stiu ca de la el, si de la "sofer" am multe de invatat ( desi nu neaparat lucruri bune) si vreau sa invat! :)
Sigur ca povestea mea ar fi prea irealista daca ar fi numai atat, prea siropoasa, prea cu happy end...si asta e imposibil. Nu e. Desi e un tip foarte ok, are un defect urias, care ma impiedica sa-l vad ca pe mai mult decat pe un prieten. Si daca nu ar avea defectul asta brunet, cu siguranta nu ar fi tipul cu care sa ma inteleg, pentru ca avem temperamente puternice amandoi si am sfarsi prin a ne bate cel mai probabil. :P  Sigur ca n-o sa incerc sa schimb lucrurile, asta e..., sunt prinsa in capcana vorbelor mele: "Nobody's perfect". Asa cum "Soferul" sa sfatuia, chiar aseara pe la ora 2, nu gandi prea mult, traieste clipa si bucura-te de ea!
So, asta e ceea ce vreau sa fac acum, sa ma bucur de ceea ce am fara sa ma gandesc prea mult!
Do the same!
Inca una va rog, cu alcool! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu