You want a piece of me?

Ok. Aici sunt cateva fragmente din carticica pe care am inceput sa o scriu cu mult timp in urma si pe care nu stiu inca cand si mai ales daca o s-o termin. Hope you'll enjoy it. 
 --/--
Aproape ca sunt prea departe acum de-un gand ce zboara in nemurire si simt cum mi se face frica de-ntuneric...poate. Si totusi, prea putin nuante sumbre ale mortii ma-nspaimanta. Cuget in noaptea nepasarii, in suflet mocnind un dor strapuns de egoism. Cum liber sufletul as vrea sa-l simt... Zbor, pana in gandul zamislitor al noptii - O, Gand - ce vise nasti in intunericul unui Eden ce-si pierde polenul, in vant?... Privesc la geam, in intunericul de-afara, o umbra paremi-se ca ma cheama. Esti tu?, O, nu, e umbra mortii. La ea ma cheam-acum in ceasul noptii. O vad, mi-e frica, si ma duc, de-a pururi sfant si vesnic mut. Cum moartea e iubire pentru mine, tu tainic ia-ma in iubire langa tine! Mi-e teama teama ca nu voi mai putea patrunde in lumea mea plina de atatea intelesuri si imi inchid sufletul intr-o lacrima la gandul ca m-as putea trezi din acest vis sfant.
--/--
Suras infantil, mort intr-o lume ce-a uitat sa zambeasca.Suras nevinovat, uneori palmuit de-o mana ce-si rasfira degetele prea vinovate de intunericul acestei lumi. Copil cu ochii tristi, tu nu iubi umbrele pale ale zilei de ieri, nici nu cauta lumina, ce pare-a fi lumina azi. Iubeste, iubeste, suflet al meu, si canta tu inima trista! Inneaca-ti umbrele uitarii in adanc. Inchide fereastra trecutului si oglindestete-n lumina calda a unui maine ce pare sa zambeasca. In cantec scalda-ti sufletul patat de dor nestins, imbraca-l in iubire de crini si trandafiri.
--/--
E tarziu si noaptea asta mi se pare-atat de lunga. Ce-mi pasa ca ochii mei impaienjeniti de lacrimi sunt, cand sufletul imi fierbe de iubire? Ce-mi pasa de lumina ce s-a stins, cand soarele ma-neaca in lumina?...Eu plang, eu rad... si nu stiu daca inima ta rade. Mi-e dor de caldura sufletului tau, ce-a invrajbit si -n lanturi gandul meu a strans. Vis sfant, in noaptea unei lumi pierdute in visare, lacrima sfanta din oceanul de lacrimi amare, enigma iubirii mele de Dumnezeu, nu ma trezi, esti vis din visul meu!
--/--
Dor vesnic, esti soarele meu sfant, eu, picatura ta de roua, ce se topeste in sarutul Diminetii. Daca nu cunosti ce-i setea de Lumina, ramai in intuneric!
--/--
P.S.: sunt constienta ca ma pierd foarte mult in detalii. my bad!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu